کارگاه مادر و کودک مجازی: بازیگوشی های قبل از کلاس اول
دوره های هَمبازی مجازی: بازیگوشی های قبل از کلاس اول (کارگاه بازی مادر و کودک): اين کلاس ها به صورت آنلاین برگزار می شوند .شامل بازی های علمی، ریاضی، حرکتی، آمادگی خواندن و نوشتن، تمرکز، کارکردهای اجرایی مغز و بازی های رشدی هستند. بازی هایي شاد که یادگیری های فراوانی برای بچه ها به همراه دارد و آنها را برای رفتن به مدرسه آماده می کند. به علاوه فرصتی است که مامان ها تعداد بسیاری بازی یاد بگیرند که می توانند فرای ساعات کلاسی نیز آگاهانه با بچه ها بازی کنند. این دوره ها از سوی خانم فائزه وحدت نیا، کارشناس ارشد روانشناسی تربیتی دانشگاه تهران و کارشناس بازی و اسباب بازی به تویز در خانه کتابدار کودک و نوجوان برگزار می شود.
کودکان 5 تا 6 ساله می توانند در این دوره شرکت کنند.
آغاز دوره : 24 تیر 1399
زمان : سه شنبه ها _ ساعت 12 تا 12:50
اطلاعات بیشتر را می توانید از کتابخانه کودک و نوجوان دریافت کنید.
تلفن ثبت نام : 02166962904
ساعات تماس: شنبه تا چهارشنبه، ساعت ٩ تا ١٤
کارگاه مادر و کودک مجازی: بازی های بپر بپر
دوره های هَمبازی مجازی: بازی های بپر بپر (کارگاه بازی مادر و کودک): این کلاس ها به صورت آنلاین برگزار می شوند. شامل بازی های حرکتی مختلف هستند و برای تقویت مهارت های ورزشی، حرکتی ظریف و درشت، تمرکز و هوش فضایی بچه ها عالی هستند. به علاوه فرصتی است که مامان ها هم با بچه ها بازی و ورزش کنند. این دوره ها از سوی خانم فائزه وحدت نیا، کارشناس ارشد روانشناسی تربیتی دانشگاه تهران و کارشناس بازی و اسباب بازی به تویز در خانه کتابدار کودک و نوجوان برگزار می شود.
کودکان 4 تا 7 ساله می توانند در این دوره شرکت کنند.
آغاز دوره : 22 تیر 1399
زمان : يکشنبه ها، ساعت 13 تا 13:30
اطلاعات بیشتر را می توانید از کتابخانه کودک و نوجوان دریافت کنید.
تلفن ثبت نام : 02166962904
ساعات تماس: شنبه تا چهارشنبه، ساعت ٩ تا ١٤
جشن تيرگان ١٣٩٩ مجازى
هر سال جشن تیرگان را در خانه کتابدار باهم جشن میگرفتیم. تصمیم گرفتیم امسال نیز مانند هرسال این جشن را با تغییرات کوچک برپا کنیم. به خانههای شما بیاییم و درباره تیرگان بیشتر بدانیم. "فرشته قبادی" عضو شورای کتاب کودک و کمیته ترویج خواندن که تسهیلگر جشن تیرگان بوده است، روایتگر آن است.
ضمنِ برپایی این جشن برای کودکان این سوالها را با خودمان مرور میکنیم: چرا ایرانیان "جشن" را خلق کردند؟ آیا میخواستند قانع باشند و با شکرگزاری مشکلات را فراموش کنند؟ آیا میخواستند برای مشکلات، با روحیهای تازه راهحل پیدا کنند؟ آیا اساسا تسلیم مشکلات بودند یا با آنها میجنگیدند؟ آیا ...
"جشن" امروز چه معنایی میتواند داشته باشد؟ ...
اخبار
چیستا (موسسه پژوهشی تاریخ ادبیات کودکان)
- فارسی آموز ادبی (جلد ۱ و ۲ و ۳ )؛ محمد هادی محمدی
- واژه نامه چیستانی- تصویری؛ محمد هادی محمدی
- لولوپی +۱؛ محمد هادی محمدی
- گام به گام با تاریخ؛ تهیه و تدوین زهره قائینی
- آلبوم شاهنامه؛ محمد هادی محمدی
- مجموعه ۷ جلدی تاریخ ادبیات کودکان؛ محمد هادی محمدی، زهره قائینی
- آواره بی خورشید؛ محمد هادی محمدی
- دویدم و دویدم؛ محمد هادی محمدی
- افسانه درخت خرما و بزی؛ محمد هادی محمدی
- شناخت ادبیات کودکان: گونه ها و کاربردها (جلد ۱ و ۲)
- سیا سیا در شهر مارمولک ها؛ سید امین حسینیون
- عینک برای اژدها؛ محمد هادی محمدی
- داستان خرگوش حکیم؛ محمد هادی محمدی
- روشنگر تاریکی؛خود نوشت های جبار باغچه بان و همسرش
- گفتگو با زمان؛ مجموعه گفت و گوهای توران میرهادی
- هفت رویای کلاغ؛ محمد هادی محمدی
- نگه داری از بیمار آلزایمری؛ دکتر مهدی محمدی
- نگه داری از بیمار سرطانی؛ دکتر مهدی محمدی
- تغذیه بیمار سرطانی؛ دکتر مهدی محمدی
- کنترل درد در بیمار سرطانی؛ دکتر مهدی محمدی
- گذر از رنج دوران سوگورای؛ ثمینه باغچه بان، ریحانه فلاح
- آوا ورزی با سی بی لک؛ محمد هادی محمدی
- الف باورزی با کاکاکلاغه؛ محمد هادی محمدی
نظرات شما